CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Jan 15, 2008

محتجاكى أوووووى


أنا ماما وحشانى اوووووووى .. مشوفتهاش من حوالى شهر ونص
عايزا اشوفها موت .. وكلمتها النهارده وكانت ناويه تنزل قريب وبعدين حصل حاجه كدا ومش هتعرف تنزل خالص الا بعد اجازة نص السنه تخلص بقى

انا ببقى هموت واشوفها .. ببقى زعلانه اوى انى مش بشوفها .. بس وانا بكلمها بحاول احسسها انه مفيش حاجه وكدا عشان مش تزعل اكتر

انا تعبانه جدا وعايزا اشوفها اوووووووووى .. يارب اعمل حاجه من عندك تخليها تعرف تنزل عشان اشوفها ياااااااارب
انا بجد من وقت ما كلمتها لحد دلوقت بعيط .. مدايقه اوى
ياربى بقىىىىىىى

بجد والله انا نفسى كل حد معاه مامته .. ميزعلهاش ابدا وميدايقهاش .. وحقيقى انتهزوا لافرصه اللى هيا موجوده معاكوا فيها .. واحمدوا ربنا ميت مره فى اليوم

غيركوا مش عارف يشوفها ولا حتى عارف يعمل حاجه عشان يشوفها
مش فى ايده غير انه يدعى ربنا

اللهم انى اشكو لك ضعف قوتى .. وقلة حيلتى .. وهوانى على الناس
انت رب المستضعفين وانت ربى
إلى من تكلنى؟ .. إلى بعيد يتجهمنى .. أم إلى عدو ملكته امرى
فإن لم يكن بك غضب على فلا ابالى
أعوذ بنور وجهك الذى اضائت له الظلمات وصلح عليه امر الدنيا والاخره
من ان تنزل بى غضبك أو يحل على سخطك
ولا حول ولا قوه قوة الا بالله

1 comments:

Higuita said...

Very Beautiful photos, funny blog's colors...but I don't understand your language. :-(
Congratulations

Ivan, Sassari, Italy
http://samajchnusa.blogspot.com